فروشگاه آراميس | فروشگاه لوازم آرايشي و بهداشتي آراميس
فروشگاه آراميس | فروشگاه لوازم آرايشي و بهداشتي آراميس

تينت لب كه با نام ليپ استين ( lip stain ) به معني رنگ لب نيز شناخته مي شود؛ ساختاري مابين رژ لب و برق لب دارد. با اين تفاوت كه بافت آن سبك و رقيق است و در نتيجه حس سنگيني بر روي لب ايجاد نمي كند. همچنين نتيجه نهايي آن بر روي لب طبيعي تر، جذاب و ظريف خواهد بود.

نكته در جالب در تينت لب اين است كه نسبت به رژ لب باداوم تر است. اگر از ماسك استفاده مي كنيد تينت لب خراب نمي شود.

انواع تينت لب كدامند

از جمله انواع تينت لب كه در بازار رايج تر هستند مي توان به مي توان به موارد زير استفاده كرد :

  • تينت لب مايع
  • تينت لب مات
  • تينت لب پل آف
  • تينت استيك يا تينت لب پيچي

تينت لب مايع

رايج ترين و پرطرفدار ترين تينت لب موجد است كه بر خلاف ساختار آبكي آن، نحوه استفاده راحتي دارد.

تينت لب مات

معمولا به جاي رژ لب مات از تينت لب مات استفاده مي شود. چرا كه لب ها را خشك نمي كند و سبب ترك خوردگي آن نمي شود. درست است كه اين مدل تينت بافت سنگين تري نسبت به تنيت مايع دارد اما همچنان از رژ لب مايع سنگين تر است.

تينت لب پيل آف

پل آف به معني پوست انداختن است و همانطوري كه از آن اين نوع تينت مشخيص است اين تينت به صورت لايه اي ژله اي مانند و ضخيم روي لب قرار مي گيرد. خشك شدن اين نوع تينت حدود ده دقيقه زمان مي برد و معمولا تا 12 ساعت بر روي لب ماندگاري دارد.

تينت استيك يا تينت لب پيچي

اين نوع از اتينت از نظر نتيجه ي ظاهري شبيه به بالم لب است اما بافت آن كرم مانند و سبك است. اين نوع تينت ظاهري نرم تر به لب مي بخشند و همچنين آبرسان هستند و بافت سبك تر و كرم مانندي دارند.

نحوه استفاده از تينت لب

با توجه به نتيجه ي نهايي كه مي خواهيد به آن برسيد، راه هاي متفاوتي براي استفاده از تينت لب وجود دارد. بهتر است ابتدا از مرطوب كننده جهت مرطوب شدن لب ها استفاده كنيد تا پوست لب را مرطوب نگه دارد. همچنين توجه داشته باشيد كه تينت لب معمولا سريع خشك مي شود. اگر بعد از استفاده از تينت مايع اضافي زيير لب هايتان وجود داشت آن را با فشار دادن دستمال كاغذي بين لب هايتان خشك كنيد تا دور لبتان پراكنده نشود. هنگام استفاده دقت نماييد تا از خط لبتان بيرون نزند چرا كه پاك كردنش كمي زمان بر است. برا پاك كردن تينت لب اضافه مي توانيد از كانسيلر يا پد براي پاك كردن تينت لب استفاده كنيد.

نحوه استفاده از تينت لب

روش اول : در اين روش ابتدا چند نقطه از تينت لب بر روي لب خود قرار دهيد سپس با براش آن را سريع بر روي لب خود پخش كنيد تا ظاهري طبيعي پيدا كند.

روش استفاده دوم : تينت را به ناحيه داخلي لب هاي خود بزنيد سپس با فشار دن لب ها به هم آن را به صورت يكنواخت پخش كنيد تا نتيجه نهايي طبيعي داشته باشد.

توجه داشته باشيد كه تينت لب رنگ بندي متنوعي دارد و در اكثر مواقع رنگي كه در ظرف آن ديده مي شود تيره تر از رنگ نتيجه نهايي آن است. بنابراين براي اطمينان از نتيجه نهايي مي توانيد كمي از آن را بر روي پوستتان تست كنيد.

تفاوت تينت با رژ لب چيست

تينت و رژلب با هم تفاوت هاي زيادي دارند كه از جمله مهمترين تفاوت هاي آنها مي توان به موارد زير اشاره كرد :

  1. تينت لب فاقد سرب است
  2. تينت فاقد موم است در نتيجه سبك تر مي باشد.
  3. تينت لب ظاهري طبيعي تر و شاداب تر به لب ها مي بخشد
  4. تينت لب باعث ترك و خشكي نمي شود.
  5. تينت لب ماندگاري بيشتري دارد
  6. تينت لب مي توان به عنوان رژ گونه نيز استفاده كرد
  7. تينت لب داراي خوش رايحه است
  8. ماندگاري تينت لب بيشتر است

تفاوت تينت با بالم لب چيست

تفاوت اصلي تينت با بالم لب در دو چيز است اول در رنگ دهي و دوم در بافت اين دو محصل است.

بالم لب محصولي براي مرطوب كردن لب ها كه به طور كلي به صورت بي رنگ يا با رنگ هاي بسيار شفاف عرض مي شود. اما تينت لب براي ايجاد رنگي پايدار بر روي لب ها با ماندگاري طولاني كاربرد دارد. پس هر كدام از اين دو محصول كاربرد مختص به خود را دارند.

تفاوت تينت با برق لب چيست

از جمله تفاوت هاي تينت و برق لب مي توان به موارد زير اشاره كرد :

  1. تينت لب از برق لب سبك  تر است
  2. نتيجه نهايي تينت لب طبيعي تر مي باشد.
  3. ماندگاري تينت لب از برق لب بيشتر است

عوارض استفاده از تينت لب

بر اساس تحقيقات انجام شده بر روي تينت لب مي توان گفت كه استفاده طولاني مدت از تينت لب سبب كاهش رطوب لب ها مي شود. در عين حال استفاده از تينت لب نامرغوب از برند هاي متفرقه و ناشناس مي تواند منجر به خشكي بيش از حد لب ها، تغيير رنگدانه هاي لب، پوسته شدن و ترك خوردن لب ها مي شود. پس حتما از تينت لب برندهاي معتبر و مشهور اصلي استفاده نماييد. سعي كنيد برخي از روز ها از تينت لب استفاده نكنيد و تنها از بالم لب استفاده نماييد تا به لب هايتان استراحت دهيد تا رطوبت خود را حفظ كنند.

با تينت گونه هم آشنا شويد

يكي از فوايد تينت لب استفاده از اين محصول به عنوان جايگزين رژ گونه است. به اين صورت جاي كمتري از كيفتان اشغال مي شود و ديگر نيازي نيست براي رژ گونه نيز هزينه اي مزاد بپردازيد. به عنوان مثال از تينت لب مايع اتود هم به عنوان رژ لب و هم به عنوان رژ گونه استفاده مي شود.

براي استفاده از اين محصول به عنوان رژ گونه بهتر است ابتدا صورت خود را با شوينده مناسب بشوييد سپس از كرم آبرسان يا مرطوب كننده استفاده نماييد تا پوستتان نرم شود. سپس مقداري از اين تينت را بر روي براش قرار دهيد و آن را به روي سيب گونه خود بزنيد. فقط يادتان باشد كه تينت سريع خشك مي شود بنابراين بايد به سرعت آن را پخش كنيد تا نتيجه نهايي به صورت لكه اي و مصنوعي نشود.

هنگام خريد تينت لب به چه نكاتي بايد دقت كرد

بهتر است نكات زير در زمان خريد تينت لب در ذهن داشته باشيد :

1- حتما تمام لوازم آرايشي خود و همچنين اين محصول را از برند هاي معتبر بخيرد تا از كيفيت آن مطمعمن باشيد.

2- حتما لوازم آرايشي خود را از فروشگاه هاي معتبر بخريد تا از فيك و تقلبي بودن آن نگراني نداشته باشيد.

3- در انتخاب رنگ تينت حتما رنگ پوست طبيعي لب هايتان را مد نظر داشته باشيد. اگر رنگ پوستتان روشن است بهتر است از رنگ هاي روشن تر و اگر رنگ پوستتان تيره است بهتر است از رنگ هاي تيره تر استفاده نماييد. در نظر داشته باشيد كه رنگ هاي جيغ نسبت به ساير رنگ ها ماندگاري بالاتري دارند.

فروشگاه آراميس از جمله فروشگاه معتبر لوازم آرايشي براي خريد لوازم آرايشي و بهداشتي اصل مي باشد كه شما مي توانيد محصول مورد نظر خود را از آنجا تهيه فرماييد.

 

 

منبع : تينت لب چيست

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ ] [ ۰۶:۰۴:۲۶ ] [ آراميس ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی