فروشگاه آراميس | فروشگاه لوازم آرايشي و بهداشتي آراميس
فروشگاه آراميس | فروشگاه لوازم آرايشي و بهداشتي آراميس

روغن آرگان ونتي پيو مدل Premium Hydrating Formula حجم 60ml محصول ايتاليا يك روغن كاملاً خالص و طبيعي است كه از هسته درخت آرگان استخراج مي‌شود. اگرچه قيمت روغن آرگان خوب و خالص ارزان نيست، اما شما مي‌توانيد روغن آرگان اصل ونتي پيو را به‌جاي بسياري از محصولات زيبايي ديگر براي آبرساني به پوست، مو و ناخن، بهبود آكنه، رفع چين‌و‌چروك و علائم پيري و حتي از بين بردن كدري پوست و موهاي خود استفاده كنيد.

روغن آرگان (Argan oil) كه از آن با عنوان طلاي مايع و اكسير طلايي ياد مي‌شود، يك فرآورده طبيعي است كه از دانه ميوه درخت آرگان كه از درختان بومي كشور مراكش و معدود نقاط ديگري در شمال آفريقا به شمار مي‌رود، استخراج مي‌گردد. از اين رو به روغن مراكشي (Moroccan oil) نيز معروف مي‌باشد.

روغن آرگن VentiPiu حاوي مقدار بسيار زيادي از مواد مغذي مانند ويتامين‌هاي A و E و اسيدهاي چرب امگا ۶ و امگا ۹ دارا است كه پوست و مو را به خوبي تغذيه مي‌كنند. از ويژگي‌هاي جالب توجه اين روغن مي‌توان به موارد زير اشاره كرد :

  • جذب راحت آن توسط پوست و مو
  • عدم ايجاد حس چسبندگي و سنگيني

 

براي خريد روغن آرگان ونتي پيو مدل Premium Hydrating Formula حجم 60ml كليك كنيد. 

 

 

 

نحوه مصرف روغن آرگان وينتي پيو

 طريقه ي استفاده از روغن آرگان به اين صورت است كه اول پوست خود را با دقت ميشوييد و تميز ميكنيد، سپس چند قطره از روغن آرگان خالص را بر روي پوست (صورت، گردن و ساير نواحي مورد نظر) و ناخن‌هاي خود ماليده و به مدت زمان ۵ دقيقه ماساژ دهيد. به دليل جذب بالاتر سلول هاي پوستي در شب، بهتر است اين كار را در شب هنگام و قبل از خواب انجام دهيد. همچنين براي استفاده از خواص روغن آرگان براي موها، لازم است دو بار در هفته و حدود ۲۰ دقيقه پيش از شست‌وشوي موها، مقداري از اين روغن را بر روي پوست سر خود ماساژ دهيد. همچنين مي‌توانيد پس از شست‌وشو و پيش از سشوار كردن موها چند قطره از اين روغن را بر روي موهاي خود پخش كرده و ماساژ دهيد تا موهايي ابريشمي و براق را تجربه كرده و از گره خوردن آن‌ها هنگام شانه كشيدن جلوگيري كنيد.

نكته بسيار مهمي كه در هنگام خريد يك روغن آرگان خوب و باكيفيت بايد به آن توجه شود اين است كه روغن آرگاني را تهيه كنيد كه صد در صد طبيعي و خالص بوده و به روش كلدپرس تهيه شده باشد. اين اطلاعات را مي‌توانيد از روي بسته‌‌بندي روغن‌ها بدست آوريد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱ فروردين ۱۴۰۳ ] [ ۰۱:۵۳:۲۲ ] [ آراميس ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی